Среда, 28 октября 2020   Подписка на обновления  RSS
Запущено роботу чат-боту «Юридичний порадник для ВПО»
8:09, 09 октября 2020

Запущено роботу чат-боту «Юридичний порадник для ВПО»


08.10.2020 відбулася презентація чат-боту «Юридичний порадник для ВПО», який вже розпочав свою роботу на платформах Viber та Telegram.

Цей інструмент покликаний вирішити проблеми доступу до кваліфікованої юридичної допомоги для людей, які постраждали внаслідок збройної агресії РФ на Сході України та внаслідок окупації РФ Кримського півострова.

Чат-бот дозволить отримувати кваліфіковану безоплатну юридичну допомогу в будь-який момент і будь-де.

Він є спільним продуктом швейцарсько-української Програми EGAP та юридичної команди БФ «Право на захист», яка з 2014 року опікується питаннями правового захисту внутрішньо-переміщених осіб (ВПО) та людей, які постраждали внаслідок збройної агресії РФ на Сході України та внаслідок окупації РФ українського півострова Крим.

Велика кількість громадян нині потребують юридичної допомоги, але не завжди мають можливість її отримати. Заступник Міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації Снавер Сейтхалілєв, відзначив під час презентації чат-боту, що сьогодні в Україні близько 1,5 мільйони ВПО, ще близько 5 мільйонів громадян мешкають на тимчасово окупованих територіях на Донеччині і Луганщині та в Криму, і часто не мають доступу до сайтів держструктур та держорганів України, оскільки вони блокуються Росією. «Мінреінтеграції спільно з партнерами робить все можливе, аби завдяки сучасним інструментам комунікації люди могли оперативно та безкоштовно отримати необхідну юридичну допомогу. Я дуже вдячний Програмі EGAP та команді фонду «Право на захист», які реалізували цей чат-бот. Паралельно наше міністерство спільно з Мінцифри також працюють над тим, щоб всі державні послуги були доступні он-лайн на всій території України, включаючи тимчасово окуповані. Запуск чат-боту для ВПО, це важливий крок до paperless держави», — зауважив Снавер Сейтхалілєв.

У чат-боті, окрім відповідей на найбільш поширені запитання від ВПО про перетин кордону, про оформлення документів тощо, можна знайти рекомендацій, як діяти у тих чи інших випадках, подивитись зразки необхідних процесуальних та інших документів, контакти державних установ та організацій, інтерактивні мапи, інфографіку та корисні посилання.

Аби почати працювати з чат-ботом необхідно відсканувати смартфоном QR-код, і порадник через кнопки-підказки допоможе знайти необхідну інформацію. Якщо людина не змогла знайти необхідної інформації, то у неї є можливість через чат-бот зв’язатися з юристами БФ «Право на захист» через гарячу-лінію.

#ЦифроваРеінтеграція

Об авторе: Олег


Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

© 2020 Переселенцы