До уваги людей, що подали заявки на виплату від міжнародних організацій через соціальну платформу єДопомога

НОВОСТИ ДЛЯ ПЕРЕСЕЛЕНЦЕВ

Команда платформи єДопомога провела ряд технічних робіт задля оновлення інформаційних баз та мінімізації технічних помилок, які були пов‘язані з недоліками в інформаційних реєстрах.

Тож, хочемо надати відповіді по найпоширенішим питанням щодо статусу заявки при її перевірці на платформі єДопомога міжнародна, для того щоб уникнути можливих непорозумінь.

1️⃣ Статус “Заяву прийнято” — це означає що вашу заяву прийнято і вона зараз знаходиться в переліку заяв, які успішно надійшли до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Мінсоцполітики. Як тільки одна з міжнародних організацій звернеться щодо виплати категорії громадян, до якої ви відноситесь за соціальним статусом та географічною ознакою, ваші дані будуть передані їй для додаткової соціальної підтримки, про що ви будете напряму проінформовані нею.

2️⃣ Статуси “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Всесвітня продовольча програма ООН” та “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Товариство Червоного Хреста України” означають, що хтось із вказаних в заявці членів вашої сім’ї вже отримав виплату. Якщо ця чи інша організація в майбутньому вирішить здійснити наступні виплати, то інформація буде доповнена. Звертаємо увагу на те, що інформація про здійснені виплати отримується від міжнародних організацій.

3️⃣ Статуси “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації RED ROSE CDS LIMITED” та “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації Управління Верховного комісара ООН у справах біженців” — ці статуси означають, що в заяві, яка подана через платформу єДопомога міжнародна, особа/особи є в реєстрах, вже переданих до міжнародної організації.

❗Важливо. При статусі “Заяву прийнято” заявник може відкликати свою заяву та подати її повторно. Ця можливість може бути корисною, якщо був зазначений невірний IBAN або взагалі не зазначений, а також якщо були допущені інші помилки або не вся інформація введена.

Детальніше про умови допомоги за посиланням https://aid.edopomoga.gov.ua/terms

Довідково.

Соціальна платформа єДопомога створена Міністерством соціальної політики України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та ПРООН за фінансової підтримки Швеції з метою забезпечення нагальних потреб громадян, котрі постраждали або були змушені змінити своє місце перебування у зв’язку з агресією росії.

Підтримка українців на платформі забезпечується по трьом напрямкам — інформація щодо допомоги від держави, волонтерської допомоги та подачі заявок на виплати грошової допомоги від міжнародних організацій.

ЛУГАНЩИНА
Норвезька рада у справах біженців відкриває прийом заявок на допомогу

9 вересня, о 9:00 Норвезька рада у справах біженців (NRC) в Україні починає приймати заявки на багатоцільову грошову допомогу. Детальну інформацію щодо умов участі та подання заявок можна знайти на сайті організації. Під час попередньої хвилі допомоги NRC змогла підтримати понад 76 тисяч осіб. Це – 10 відсотків від поданих заявок. У …

УКРАИНА
У Європі будут відкривати українські школи

Відбулось засідання ТСК з питань захисту прав ВПО та інших осіб на якому розглянули три питання:  про підтримку українських біженців закордоном; питання захисту права на освіту українських дітей і молоді, які є ВПО або перебувають на тимчасово окупованих територіях України; шляхи збільшення ефективності надання грошової допомоги постраждалим з боку держави та міжнародних …

НОВОСТИ ВОСТОКА
Затримка виплат ВПО: куди та до кого звертатися, аби відновили фінансову допомогу

Переселенці, яким затримують належні виплати, можуть звертатися до органів соцзахисту, ЦНАПу, Мінреінтеграції або до Офісу уповноваженого з питань ВПО. Для частини внутрішньо переміщених осіб діють соціальні виплати. Для людей, які вимушено покинули свої домівки, передбачено фінансову допомогу від держави у розмірі 2 тис. грн для осіб від 18 років та 3 тис. грн для дітей та осіб …