ua.vcom.biz
Новости Украины
Головна » КИЕВСКИЕ НОВОСТИ » ОДК представить легкий турбовальний двигун п’ятого покоління



На HeliRussia «Вертольоти Росії» — покаже актуальний модельний ряд цивільних і військових вертольотів .

Корпорація «ОБОРОНПРОМ» (дочірня компанія Держкорпорації Ростех) у складі експозиції Ростеха візьме участь у 7-й Міжнародній виставці вертолітної індустрії HeliRussia 2014, яка пройде з 22 по 24 травня в московському виставковому центрі «Крокус Експо».

На HeliRussia дочірня компанія Корпорації «ОБОРОНПРОМ» — «Вертольоти Росії» — покаже актуальний модельний ряд військових і цивільних вертольотів, розповість про перспективних програмах і новітніх розробках, а також представить проекти в рамках міжнародної кооперації. На виставці холдинг представить огляд тенденцій розвитку вертольотобудування і прогноз ринкових перспектив вітчизняних вертольотів на міжнародному ринку.

HeliRussia є ключовою регіональної галузевої виставкою для «Вертольотів Росії», а холдинг є титульним спонсором і провідним експонентом заходи. Відвідувачі та фахівці зможуть побачити нові розробки «Вертольотів Росії», включаючи вертольоти Мі-171А2, Мі-38, Ка-62 і «Ансат» з гідромеханічною системою управління. З військових розробок буде показаний вертоліт Ка-52 «Алігатор», який є одним з найсучасніших бойових вертольотів.

ОДК представить на HeliRussia-2014 легкий турбовальний двигун п’ятого покоління в класі потужності 500-800 к.с. ВК-800В для вертольотів типу «Ансат», Ка-226 і ін.

Це перша принципово нова розробка вертолітного двигуна в Росії після розпаду Радянського Союзу. Двигун виконується за унікальною схемою з одноступеневим відцентровим компресором, малоэмиссионной камерою згоряння, одноступеневою неохолоджуваної осьової турбіни компресора і прямою вільною турбіною.

У перспективі на основі базового двигуна ВК-800В потужністю 800 к.с. передбачається створення сімейства турбовальних двигунів потужністю від 600 до 1200 к.с., а також турбогвинтового двигуна ВК-800С для застосування на легких багатоцільових літаках. Перший дослідний зразок ВК-800В був виготовлений в 2005 р., проходить стендові випробування.

Інший вертолітний двигун розробки і виробництва ОДК — ВК-2500 — є подальшим розвитком двигунів сімейства ТВ3-117.

Крім застосування нової системи автоматичного керування двигун ВК-2500 відрізняється від серійного ТВ3-117ВМА новою конструкцією турбіни компресора з лопатками з жароміцного сплаву з направленою кристалізацією, що, разом з іншими удосконаленнями, дозволило збільшити температуру газу перед турбіною на 30К, забезпечити суттєвий приріст потужності на максимальному режимі і ввести надзвичайний режим роботи. ВК-2500 відрізняється також збільшеним до 9000 годин ресурсом.

Двигун взаємозамінний з ТВ3-117, що дозволяє реалізувати різні програми по ремоторизації вертолітного парку цивільних і військових операторів.

Турбовальний двигун ВК-2500П (ПС) є подальшим розвитком двигуна ВК-2500 в класі потужності 2000-2500 к.с.

Головною відмінністю нового двигуна є застосування сучасної електронної системи автоматичного керування типу FADEC і протипомпажної захисту. ВК-2500П призначений для установки на військових вертольотах (типу Мі-24, Мі-35, Мі-28Н (НЕ), Ка-52), ВК-2500ПС — на модернізованих вертольотах цивільного призначення типу Мі-17.











Інші записи з категорії "КИЕВСКИЕ НОВОСТИ":

Коментарів поки що немає... Залиште перший коментар!