ua.vcom.biz
Новости Украины
Головна » КИЕВЩИНА » Гоночний уїк-енд. Підсумки


Ми підводимо підсумки гоночного уїк-енду.

MotoGP. Гран-прі Голландії

Чемпіонат MotoGP давно не балував нас дощовими гонками . В таких умовах цікаво було подивитися на наступне: не розучився чи Марк Маркес пілотувати на мокрій трасі? Всі свої останні перемоги Марк здобув суходолом, так що певна можливість розконцентрації все ж існувала…

У гонці Маркес допустив одну помилку, яка мало не стала вирішальною. Реальним конкурентом у боротьбі за перемогу був хіба що Андреа Довициозо; він-то і вийшов в лідери після помилки гонщика Хонди, на якій той втратив близько п’яти секунд. Тим не менш на вологій трасі Маркес був все-таки швидше Довициозо, а вже суходолом і зовсім знищив італійця.

…На фініші Мураха ліг на мотоцикл і показав, що досить непогано плаває брасом. Кумедний момент, але вболівальники чемпіона напевно схопилися за серце. Негоже витворяти такі трюки до перетину лінії фінішу, Марк!

Додамо, що Маркес повторив досягнення найбільшого, нехай пробачать нас вболівальники Валентино Россі, мотогонщика всіх часів і народів Джакомо Агостіні, який в 1971 році також виграв вісім гонок на старті сезону.

Хто ще порадував в пелотоні? У цей ряд можна вписати Альоша Эспаргаро, який провів блискучу кваліфікацію і завоював свій дебютний поул. У гонці іспанець виглядав не менш достойно, на рівних змагаючись з Данини Педросой; втім, як і в парі Маркес — Довициозо, на сухій трасі заводська Хонда очікувано виявився куди сильніше, що не дозволило Эспаргаро піднятися на подіум. Тим не менш відзначаємо, що Алеш напевно буде одним з фаворитів чемпіонату, коли весь пелетон перейде у «відкритий» клас. (Станеться це в 2016 році.)

WRC. Ралі Польщі

Ярі-Матті Латвала реально претендував на титул рівно один етап. Для фіна кожне ралі ставало «останнім», і в Польщі гонщик виступив відверто слабо — слабо навіть на тлі Андреаса Міккельсен, не кажучи вже про Себастьяна Ожье. Перемога француза дозволила йому збільшити загальний відрив до п’ятдесяти очок, а це вже серйозно, оскільки добра половина чемпіонату вже позаду.

Конкуренти Фольксвагена, таке враження, впали в сплячку. Гаразд, не всі, а тільки Сітроен та М-Спорт: французи досі не можуть звикнути до відсутності Себастьяна Льоба, а англійцям явно не вистачає заводський підтримки Форда. На цьому тлі приємно радує Хенде: корейці активно працюють як над автомобілем для цього сезону, так і над новою версією; все це може призвести до того, що через пару років друге місце в заліку виробників може перейти до них. На перше ж вони навряд чи претендують…

Світова серія Рено. Москва

Московський етап WSR хоч ненабагато, але загострив інтригу в сезоні. Команда ДАМС, мабуть, втратила архів з телеметрією, внаслідок чого її гонщики виступили значно нижче свого рівня. Карлос Сайнс відзначився всього вісьмома очками, а ще один редбулловец П’єр Гасли, який виступає за Арден, набрав на десять очок більше, ніж трохи покращив свої шанси в боротьбі за місце… скажімо, в Торо Россо.

Сергій Сироткін нарешті перервав серію невдач, ознаменованную чотирма сходами поспіль, і піднявся на найвищу сходинку п’єдесталу. І символічно, що сталося це на домашній трасі Сергія. Може, після цієї перемоги Заубер всерйоз зверне на нього увагу? Одне дивно: як швейцарська комадна при всіх своїх фінансових проблемах примудряється вести стількох гонщиків? Ах, спонсори ж є…


ДТМ. Норисринг

…Навряд чи комісія, яка дозволила Мерседесу допрацьовувати машину, розраховувала, що в Штутгарті швидко усунуть допущені при розробці недоліки. На четвертому етапі чемпіонату перемогу здобув представник Мерседеса; при цьому в даному випадку не так вже і важливо, що удача посміхнулася Роберту Уикенсу, а не кому-небудь іншому. Справа в тому, що організатори в гонитві за шоу наплювали на найважливіший спортивний принцип рівності умов, що, на наш погляд, є наріжним каменем якості та значущості будь-якого змагання. Хочете влаштувати шоу — немає проблем. Але тоді ми не зможемо дізнатися, яка команда і який гонщик є найбільш гідними претендентами вищих нагород.

А може, це просто Норисринг ідеально підходить Мерседесам? Нічого подібного: місця з другого по п’яте посіли представники Ауді. Правда, в дощових умовах справжню швидкість машини оцінити складно, але факт залишається фактом: Пол ді Реста, Паскаль Верляйн, Гері Паффет, Крістіан Фиторис — всі ці гонщики, які вийшли у фінал кваліфікації, в гонці втратили дві позиції і більше.

До речі, що там думають Ауді і БМВ? Їм тепер теж дозволять допрацьовувати машину? А то відставання від Мерседеса наявності, треба ліквідувати…











Інші записи з категорії "КИЕВЩИНА":

Коментарів поки що немає... Залиште перший коментар!