© Theron LaBounty/flickr.com (CC BY ND 2.0)
Двадцять п’ять років тому американець Дуглас Енгельбарт отримав премію за винахід відомого нині механічного маніпулятора — комп’ютерної миші. «Рідус» зв’язався з професійним геймером, капітаном топової російської команди Virtus.pro Ярославом Кузнєцовим, і поговорив про сьогодення і майбутнє цього пристрою.
Нікнейм Ярослава — NS. За час своєї кар’єри він пограв у ще кількох відомих кіберспортивних організаціях, таких як Moscow Five, DTS, RuSh3D. Професійний гравець в Dota.
З точки зору професіонала, за словами Ярослава, має значення тільки один параметр миші: кількість DPI: «Цей показник відповідає за точність налаштування миші, але і він важливий тільки для певних ігор, наприклад для Counter Strike, а ось, скажімо, для ігор-стратегій він не чути».
Основні критерії «крутості» — зручність і надійність мишки.
Що стосується зручності, має значення: гарні гумові вставки, що не дають пристрою вислизнути з рук.
Надійність — це передбачуваність, безперебійність роботи. Геймери віддають перевагу провідні миші — бездротові не так надійні, в тому числі тому, що батарейки може сісти в самий невідповідний момент. Цінова категорія таких пристроїв для професіоналів — від півтори до трьох тисяч рублів.
З приводу можливого удосконалення миші у Ярослава слів не знайшлося — геймеру досить звикнути до вибраного зручному пристрою. Робляться, за його словами, спроби придумати замість миші інші маніпулятори у вигляді рукавички, наперстка і т.д., але всі вони є менш зручними.
Коментарів поки що немає... Залиште перший коментар!